Yok Olan Türlere (Dinozor, Mamut, Tazmanya Canavarı vd.) Meraklı Öğrencilere Jeoloji Biliminin Tanıtılması
- Jeoloji Mühendisliği Bölümü
- Arş. Gör. Anıl KÜÇÜKSÜMBÜL, Prof. Dr. Talip GÜNGÖR
- Jeoloji Mühendisliği Öğrenci Topluluğu (JEOT) Son Sınıf Öğrencileri
- 04/11/2022
- 04/11/2022
-
Eraslan Okulları Akademik Koordinatörü İrem Karamanlı'dan gelen talep üzerine öğrencilerin
merak ettiği konu: 'Nesli tükenen canlılarla' ilgili topluluk son sınıf öğrencileri tarafından jeoloji
biliminin ve jeoloji mühendisliği bölümünün tanıtılmasıdır. -
• Paleontoloji, arkeoloji ve yerküreye meraklı öğrencilerin jeoloji bilimi ile tanışması
• Çocuklara nesli tükenmiş canlıların tanıtılması
• Jeoloji Mühendisliği Taş Müzesinden fosillerin ve minerallerin inceletilmesi
• İlerleyen dönemlerde jeoloji mühendisliği bölümünün lise öğrencilerine tanıtılması
adına yapılması planlanan sunumlara örnek proje üretilmesi
• İklim değişikliğinin türlere etkisi konusunda duyarlılığın arttırılması ile çevre bilincinin
yükseltilmesi -
Eraslan Okulları
-
İlkokul, ortaokul ve lise öğrencileri ve eğiticileri
-
• Toplulukta gönüllü son sınıf öğrencilerinden çalışma grubu kurulmuştur.
• Jeoloji Mühendisliği Bölümü Taş Müzesi envanteri araştırılmıştır.
• Web arşivinden dinozor, mamut ve diğer merak edilen canlıların yüksek çözünürlüklü
görselleri; akademik arşivden fosiller ve yakın zamanda yok olan türlerle ilgili yayınlar
araştırılmıştır.
• 4 Kasım 2022 Cuma günü Eraslan Okullarında yapılacak sunum ile soru-cevap ardından proje
çıktısı tamamlanacaktır.
• Öğrenciler ve eğiticilerin hepsi, Dokuz Eylül Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği
Bölümü’nde yer alan Taş Müzesine davet edilecektir. - YOK
-
• Toplulukta çalışma grubu kurulmuştur.
• Jeoloji Mühendisliği Bölümü Taş Müzesi envanteri araştırılmıştır.
• Web arşivinden dinozor, mamut ve diğer merak edilen canlıların yüksek çözünürlüklü
görselleri; akademik arşivden fosiller ve yakın zamanda yok olan türlerle ilgili yayınlar
araştırılmıştır. - 30
-
Araştırma grubu sunum hazırlayarak Eraslan Okullarında öğrencilere sunulmuştur. Seçilen kayaç ve fosilleri öğrenciler incelemiştir.